Dag 40, 41 en 42, Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Nicole Wagemakers - WaarBenJij.nu Dag 40, 41 en 42, Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Nicole Wagemakers - WaarBenJij.nu

Dag 40, 41 en 42, Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Nicole

05 April 2018 | Vietnam, Hoi An

We werden wakker in Hoi An en huurden fietsen, om naar het oude centrum van Hoi An te rijden. Het centrum van Hoi An ziet er erg gezellig uit met tientallen restaurants, koffietentjes, marktjes, een rivier, een strand en ieder straatje vol met gekleurde lampionnen. Vooral in de avond ziet dit er erg leuk en sfeervol uit! We hebben dus ook wat marktjes bezocht en hebben lekker gegeten op straat, bij verschillende eetkraampjes. Nadat we over de nightmarket gewandeld hadden, zijn we een terrasje gaan pakken. Hierna een stukje verder gelopen en stonden mensen flyers uit te delen voor de Tiger Bar. We zijn hierheen gegaan om te kijk of het wat was. We hebben hier een cocktail en biertjes gedronken. Hoe later het werd, hoe gezelliger! Een aanrader dus als je in Hoi An bent. Om 00.15 sloot de tent en moesten we naar Tiger Bar 2 die tot 02.00 open zou zijn. We besloten dit niet te doen en terug te gaan naar ons hotel, want we voelden hem al wel een beetje hangen, haha! Maar eerst moesten Jamie en Nicole de fietsen nog zien te vinden.. in het centrum, waar alle straatjes erg op elkaar lijken. Zie dit maar eens te vinden! Niet slim om de locatie niet te markeren op Maps.me, maar een tip voor in een centrum zoals deze dus! We besloten richting het hotel te lopen en ons te herinneren hoe we zijn gefietst. Op een gegeven moment kregen we beide een nuchter momentje en hadden we ze zo gevonden! Na een half uur door het centrum te hebben gelopen, op de fietst gestapt naar het hotel en lekker gaan slapen!

Na een goede nachtrust en een lekker ontbijtje zijn we op de fiets gestapt en richting het strand gereden. Hier hebben we de hele dag lekker gechilld. Rond 16 uur reden we terug naar ons hotel, zijn we gaan douchen en ons klaar gaan maken voor een gezellig avondje. We waren namelijk weer van plan om naar de Tiger Bar te gaan! Eerst lekker gegeten bij een restaurantje, even over de markt gelopen en daarna gezellig wat gedronken en dansjes gedaan bij de Tiger Bar. Toen deze weer sloot rond 00.30, zijn we naar Tiger Bar 2 gegaan en hier tot 01.30 gebleven. Na een gezellig avondje weer teruggefietst naar het hotel en lekker gaan slapen!

De volgende dag (laatste dag) besloten we het rustig aan te doen en lekker aan de waterkant te gaan zitten in het oude centrum. Hier nog wat leuke foto's gemaakt, een marktje bezocht en 's avonds op straat gegeten bij verschillende eetkraampjes. We sloten onze laatste avondje Vietnam af met een desperados en gingen heerlijk slapen. De volgende dag worden we om 05.30 opgehaald door de taxi, die ons naar het vliegveld Danang brengt. Vanuit hier vliegen we naar Ho Chi Minh en daar moeten we zo'n 11 uur wachten op de vlucht naar Brussel. Iedereen bedankt voor het volgen van onze reisverlagjes! We hebben een top tijd gehad! Een reis om nooit meer te vergeten!

• 05 April 2018 - 07:47

Dick Westrik:

Hey Tigerlady's

Mooie afsluiting van de reis, uitgaan en strand!
    Knap dat jullie die fietsen nog hebben gevonden.
    En inderdaad een reis om nooit meer te vergeten!
    Wat hebben jullie ons fijn bezig gehouden met het delen van jullie reisavonturen.
    Bedankt daarvoor en ik wens jullie een veilige prettige reis terug naar Brussel.

Bon Voyage!

Groetjes
    Dick

• 05 April 2018 - 08:13

Heidi:

Bedankt voor de leuke reisverslagen!

• 05 April 2018 - 08:14

Een hele goede terugreis en tot snel!

• 05 April 2018 - 08:34

Clasien Wagemakers:

Hoi Jamie en Nicole,
    Het waren mooie reisverslagen, fijn dat we zo mee konden genieten. Bedankt daarvoor! Het is een reis om nooit te vergeten.Ik wens jullie een fijne vlucht en een goede reis naar huis.
    Groetjes, ook aan Jamie xxx mamsie.

• 05 April 2018 - 22:12

Tineke Boersma:

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. Ontzettend veel gezien en gedaan. Dat is een reis om nooit te vergeten veel ervaringen en herinneringen.
    Het waren hele leuke verslagen om te lezen over wat jullie deden en mee maakten !
    Een hele goede veilige reis terug en dan lekker nagenieten met de foto's.