Nog 5 dagen.. :) - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Nicole Wagemakers - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen.. :) - Reisverslag uit Zundert, Nederland van Nicole Wagemakers - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen.. :)

Blijf op de hoogte en volg Nicole

16 Februari 2018 | Nederland, Zundert

Hoi hoi,

Over 5 dagen is het dan eindelijk zo ver en gaan wij voor 6 weken rondreizen door Vietnam, Laos en Cambodja! We hebben hier ruim een jaar naar uitgekeken en kunnen dan ook niet wachten om te gaan! We zullen regelmatig een reisverslagje plaatsen, zodat jullie een beetje op de hoogte blijven van ons avontuur in het verre oosten!

Liefs,
Jamie en Nicole

• 16 Februari 2018 - 12:27

Caroline:

Ik wens jullie een hele goede reis toe!! Jullie gaan onwaarschijnlijk veel zien en beleven! Geniet ervan en heel veel plezier!!

• 16 Februari 2018 - 12:40

Heidi:

Ik wens jullie alvast heel veel plezier! Ga je wel missen hoor! Ik ga jullie volgen! Geniet ervan!

• 16 Februari 2018 - 13:13

Anjo:

We wensen jullie een hele fijne,mooie en veilige reis toe.
    Wordt weer een hele mooie belevenis.
    Volgen doen we jullie zeker.xxjes mama

• 16 Februari 2018 - 15:08

Clasien Wagemakers:

Lieve Nicole en Jamie, ik wens jullie al vast een hele mooie onvergetelijke vakantie toe.Jullie hebben hier zo lang naar toe geleefd. Doe voorzichtig en ook ik ga jullie missen! Volgen doe ik jullie zeker, maar we brengen jullie eerst nog naar Brussel.

• 16 Februari 2018 - 19:53

Ell Van Opdorp Foesenek:

Lieve Nicole en Jamie. Een hele goede reis. Geniet van alle mooie dingen die op jullie pad komen. Doe voorzichtig. Haal geen gekke streken uit... Alle goeds voor nu en later. Groetjes van ons.

• 16 Februari 2018 - 21:48

Carola Van Praat:

Heel veel plezier meiden en geniet van deze mooie reis , gr carola

• 16 Februari 2018 - 23:41

Huub:

Hallo Jamie en Nicole, waar blijft het vervolg van jullie grote avontuur? Wj leesjunks willen gevoerd worden. En wees inderdaad voorzichitg, je hebt daar zo een probleem. groetjes Huub

• 17 Februari 2018 - 12:00

Corrie En Giel Mol:

Wij wensen jullie een goede reis,En veel plezier grt van ons xx

• 20 Februari 2018 - 08:31

Anita :

Lieve Nicole en Jamie. Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe. Heel spannend en leerzaam denk ik. Pas goed op elkaar xxx

• 20 Februari 2018 - 19:26

Theo:

Hoi Nicole en Jamie.
    Morgen is het dan zover,de dag waar jullie allang naar hebben uitgekeken.Een mooie rondreis maken door Laos,Vietnam en Cambodja.ik hoop dat jullie het straks daar naar je zin hebben.
    Veel plezier ,goede reis en ik wens jullie een hele mooie vakantie toe.
    We zullen jullie wel gaan missen .het is tenslotte toch 6 weken.maar voor jullie zullen de weken toch wel erg snel gaan.veel foto's maken.
    is altijd een mooie herinnering!!!Morgen gaan we jullie eerst afleveren in Zavetem. en dan vandaaruit gaan jullie naar het mooie Azie!!!
    We houden contact!!! groetjes xxx Theo (Pa)!!!!

• 21 Februari 2018 - 09:30

Dick:

Hello Girls. Vandaag is dan het eindelijk zover! Na maanden voorbereiding mogen jullie op reis naar VCL. Ik heb de reis al op google maps bekeken en ziet er indrukwekkend uit. Ik wens jullie een mooie onvergetelijke reis samen! have Fun. Groetjes Dick X

• 21 Februari 2018 - 20:20

Clasien Wagemakers:

Lieve Jamie en Nicole.
    We hebben jullie veilig in Brussel afgeleverd. We hopen ook op een veilige reis en terugreis.
    Maar eerst 6 weken lekker genieten.xxx Pa en Ma
    (mamsie).

• 27 Februari 2018 - 00:05

Tineke Boersma:

Heel veel plezier samen en geniet er lekker van ! Een hele ervaring super en pas goed op elkaar ! Have Fun ! xx